GlobalMart-TOP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Description
This set includes the rear trail arm repair pieces and the center skid plate repair pieces.Rear and middle driver and passenger side repair pieces for Jeep Wrangler years 1997-2002.
Feature
Trail Arm
On your initial frame there is a factory drilled access hole, which allows debris and water to enter and creat rust over time.Our design includes a drain hole to prevent this from happening again.
The trail arm pieces will fix the areas in front of the rear axles where rot typically occurs.
Piece includes the lower control arm and body mounts.
Each piece measures approximately 20" end to end.
Skid Plate
The skid plate pieces are full length repair pieces that completely repair the areas in front of and behind the skid plates.
These pieces gets attached to the frame and the transfer case and transmission gets bolted to them. Hardware is included.
Each piece measures approximately 43 1/2" end to end.
Constructed of 10 gauge rolled high carbon steel which is thicker than your existing frame and thicker than the other sellers.
Fits For
For Jeep Wrangler 1997-2002
Package Included
1 set Rear Trail Arm(Left & Right) + 1 set Skid Plate Center Frame Rust Repair (Left & Right)
| Item Specifics | |
|---|---|
| Country of Origin | United States |
| Brand | Soulshelf |
| Manufacturer Part Number | SSF88299 |
| Manufacturer Warranty | 1 Year |
| Color | Black |
| Material | Steel |
| Package Quantity | 1 |
| Type | Framed |
| Item Condition | New |
| Fits | For Jeep Wrangler TJ 1997-2002 |
| Qauntity | Pack of 4 |
| Note | These are weld on pieces. Moderate welding skills required. |
| Placement on Vehicle | Right and Left Rear and Center |
| Notice | Professional installation required |
| Superseded Part Number | Skid Repair With Bolts Rear Trail Arm |
| Superseded Part Number | Skid Repair With Bolts Rear Trail Arm |
1.wir akzeptieren nur PayPal.
2. wir versenden an Ihre eBay-Adresse. Bitte stellen Sie sicher, dass Ihre eBay-Adresse korrekt ist, bevor Sie bezahlen.
Wir bearbeiten Bestellungen innerhalb von 24 Stunden von Montag bis Freitag und am Samstagvormittag. Bestellungen am Wochenende werden am nächsten Montag verschickt.
pls senden Rückkehr Tracking-Nummer und Zeit zu mir nach der Rückkehr, halten Tracking auf dem Weg, ich danke Ihnen.
Käufer sind verantwortlich für die Überprüfung der richtigen Teil, danke.
Wir werden das gleiche Feedback für Sie tun, wenn wir Ihr Feedback erhalten, danke.
Wenn Sie nicht mit meinem Artikel zufrieden sind, pls kontaktieren Sie mich, um eine Rücksendeadresse zu erhalten.
Wenn die Teile auf dem Weg beschädigt werden oder Fehler haben, pls senden Sie Problembeschreibung oder nehmen Sie Bild über Problem, senden Sie Beschreibung oder Bild zu mir durch Ebay-Nachricht, wir werden die Fragen überprüfen und lösen es für Sie ASAP, danke.
Konzentrieren Sie sich auf Automobilteile, mit hoher Qualität und strenger Materialauswahl-Zertifizierung, die Mainstream-Modelle abdeckt! Von Schrauben bis hin zu Motorteilen – eine One-Stop-Lösung für Ihre Anforderungen. Blitz-Lieferung, sorglos After-Sales-Service, so dass die ganze Welt leicht gute Zubehör zu kaufen!
GlobalMart-TOP

DESCRIPTION PAYMENT SHIPPING RETURN POLICY CONTACT US |
Shop Category Help & Info Payment Policy Shipping Policy Return Policy FAQ About Us |
For Jeep Wrangler TJ 97-02 Rear Trail Arm & Center Skid Plate Frame Rust Repair
1.wir akzeptieren nur PayPal. Wir bearbeiten Bestellungen innerhalb von 24 Stunden von Montag bis Freitag und am Samstagvormittag. Bestellungen am Wochenende werden am nächsten Montag verschickt. pls senden Rückkehr Tracking-Nummer und Zeit zu mir nach der Rückkehr, halten Tracking auf dem Weg, ich danke Ihnen. Wenn Sie nicht mit meinem Artikel zufrieden sind, pls kontaktieren Sie mich, um eine Rücksendeadresse zu erhalten. Konzentrieren Sie sich auf Automobilteile, mit hoher Qualität und strenger Materialauswahl-Zertifizierung, die Mainstream-Modelle abdeckt! Von Schrauben bis hin zu Motorteilen – eine One-Stop-Lösung für Ihre Anforderungen. Blitz-Lieferung, sorglos After-Sales-Service, so dass die ganze Welt leicht gute Zubehör zu kaufen! All right reserved. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||